Sunday, January 30, 2011

IJzeren Kroon Fans:

In de eerste plaats een verontschuldiging - Te lang zijn er middelen jammerlijk kort om volledig te voldoen aan product-en servicekwaliteit zoals beloofd aan u, onze trouwe en geduldige klanten. Het is niet dat onze licentienemer, Mjölnir LLC, gerund door Bruce en Heike, niet over de beste bedoelingen - zij deden. Maar ze waren overvallen door de moeilijke marktomstandigheden in de gaming-industrie waarvan ik zeker weet bent u allen bewust van, en gecombineerd met het gebrek aan middelen, Mjölnir waren niet in staat om volledig aan uw behoeften. Hoewel het niet onze plaats om deze situatie te beheren en we zijn beperkt in het doen dit onder de licentieovereenkomst met Mjölnir, hebben we voorzien in een extreme flexibiliteit in termen van het voorafgaande een aanzienlijk bedrag van de royalty's die cash ondersteuning voor Mjölnir LLC verstrekt aan deze situatie te corrigeren, tevergeefs.

Als Aurigas Aldebaron LLC eerste ijzeren Crown Enterprises verworven van het faillissement, het was met de enige bedoeling van de ondersteuning van een product door velen geliefd, een mededinger naar D & D rivaal in de jaren 1980, een game bedrijf dat bekend staat om zijn spannende criticals en haar "trouw aan de kunst" oprichting van de eerste Middle Earth-based role playing games. Tuurlijk, ik hoopte om een beetje geld te verdienen op het, maar echt ik wilde, net als alle spelers de rol op een of ander moment, te schrijven / werk / eigenaar van een game bedrijf. Ik dacht dat het zou uiteindelijk de perfecte uitlaatklep voor de pensionering van mijn dagelijks werk.